Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Salonpro.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
Salonpro.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Salonpro.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Va rugam sa completati formularul de retur, sau sa ne notificati in scris pe email: clienti@salonpro.ro, privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firma de curierat rapid, Fan Courier sau Cargus. Dupa completarea formularului de retur veti primi din partea unui operator informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB, numarul cererii de retur respective.
Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul Salonpro.ro, coletul sa contina urmatoarele documente/date:
- Copie dupa factura;
- Certificatul de garantie al produsului in original (cel oferit de producator, nu de vanzator);
- Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Fan Courier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur.
Va rugam sa NU scrieti direct pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.
Retur *DOAR: în eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie si sunt confirmate de unitatea service autorizata, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Salonpro SRL sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului de catre dumneavoastra.
*DOA (Dead on arrival) = produs primit defect.
De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Programul pentru clientii ce doresc returnarea personala la sediul nostru si nu prin intermediul unei firme de curierat se gaseste pe pagina de contact.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa: clienti@salonpro.ro.